SOLAHOD

از نگاه من

SOLAHOD

از نگاه من

سلام خوش آمدید
از متفکران بزرگ

از متفکران بزرگ

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۵:۲۱ ب.ظ

وقتی مجله ای ورزشی از کامو درباره همکاری اش با آر یو ای پرسید، گفت :"بعد از سال ها تجارب مختلف، آنچه به قطع و یقین درباره اخلاق و وظیفه ی انسان میدانم مدیون ورزش هستم".

بعد از خواندن کتاب "ثروتمند ترین مرد بابل" که درباره ی ثروتمند شدن بود، بالاخره همت کردم و رفتم یک حساب پس انداز برای خودم باز کردم. بعد از فهمیدن این واقعیت در مورد زندگی کامو و علاقه اش به ورزش، جو گیریِ دوباره باشگاه رفتن هم در من بیدار شد. البته کامو دروازه بان فوتبال بوده و ورزش های تیمی با انفرادی تفاوت دارند اما من علاقه ام بیشتر ورزش ها انفرادی است.

کامو فیلسوف خوش تیپی بوده که ووگ از او دعوت کرده است که مدل اش شود. او ارزش زیادی برای شور زندگی قائل بوده و در کتاب "متفکران بزرگ" از آلن دو باتن که این روز ها در حال خواندنش هستم آمده که:

کامو از کسانی که این چیز ها را نادیده میگیرند و در پی چیزی برتر، بهتر و خالص تر هستند گله میکند: "اگر گناهی علیه زندگی باشد احتمالا این نیست که از امید به زندگی دیگر نا امید باشیم، بلکه فرار کردن از اصالت عمیق همین زندگی است".

  • هدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی