SOLAHOD

از نگاه من

SOLAHOD

از نگاه من

سلام خوش آمدید

یه منشا کوچیک حس خوب

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۵۶ ق.ظ

 

تازگیا متوجه شدم که میتونم حس خیلی خوب و همچنین سلامتی بیشتری از هر روز حموم کردن بگیرم و در این راستا یه ماده پیدا کردم به نام نمک حمام یا epsom salt. طبق سرچ هام و تجربه ام متوجه شدم پوست رو دیتاکس میکنه. ریلکس کننده است. و شاید برای افراد سلامت مهم نباشه اما چند تا پیپر دیدم که توضیح داده بود برای درد زانو در استئوآرتریت هم خیلی خوبه. ضربان قلب منو یه مقدار میبره بالا. و پوستمو بهتر میکنه برای منی که تو خشکی زیاد پوستم مونده بودم. ترکیبش منیزیم سولفاته. هم منیزیوم و هم سولفات از طریق پوست جذب میشه و منیزیوم سیستم پاراسمپاتیک رو به سمپاتیک غلبه میده و فشار خون رو کاهش میده. به نظرم استفاده کنید گاهی. چون مثل حموم کردن تو آب معدنیه. فسفاتش هم دیتاکس کننده فلزات سنگین پوسته. که اینو من کامل حس کردم. 

 

البته epsom salt رو باید تو وان حل کرد و بیشتر حمام با آب داغ محسوب میشه که خب وان تو خیلی از خونه های ایرانیا نیست. محصولات مشابه وان هست. با قیمت کمتر و خیلی جمع و جور تر. اگر کل بدن هم نشد که حالت غوطه وری در این محلول پیدا کنه، میشه فقط پاها رو درش قرار داد. 

 

 

  • هدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی