SOLAHOD

از نگاه من

SOLAHOD

از نگاه من

سلام خوش آمدید

پاییز فصل آخر سال است | نسیم مرعشی

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ

فکر زندگی بی آرزو و بی خنده تکه تکه ام میکند.مثل لکه ی زشت زرد ماست، روی پیشخوان آشپزخانه. اما کار که داشته باشم، دیگر فکر نمیکنم. کار میکنم و خسته میشوم و بعدش خستگی ام را بغل میکنم و آرامِ آرام میخوابم.

 

یکی از ترس های همیشگی زندگی ام، زندگی بدون هدف و کار است. اما همیشه خودم را با هدف نوشتن تسکین میدهم. همیشه باید دلیلی برای صبح زود از خواب بیدار شدن داشت. و اگر نداشت، آن را تراشید. 

  • هدی

نظرات (۱)

  • یاسمن گلی :)
  • این کتاب فوق العاده اس :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    پیام های کوتاه
    طبقه بندی موضوعی